Užitečné informace o provozu školy a dokumenty ke stažení
Informace pro rodiče
-
Provoz školy
6.00: Zahájení provozu
6.00 - 8.00: Příchody dětí
7.30 - 12.15: Dopolední program
12.00 - 12.30: Vyzvedávání dětí
12.30 - 14.00: Odpolední odpočinek
14.00 - 16.00: Odpolední program
14.30 - 16.00: Vyzvedávání dětí
16.00: Ukončení provozu -
Režim dne
6.00 – 8.00: scházení dětí, ranní hry dle volby a přání dětí
8.00 – 9.30: ranní hry didaktické zacílené činnosti/záměrné i spontánní učení ve skupinách a individuálně jazykové chvilky smyslové hry relaxační cvičení svačina, hygiena
9.30 – 11.30: pobyt venku
11.30 – 13:30: hygiena, oběd, odpočinek, náhradní nespací aktivity
13.30 – 14.00: hygiena,svačina
14.00 – 16.00: odpolední zájmové činnosti dětí
Jak připravit dítě na den ve školce
Co děti potřebují
- Bačkory s pevnou patou.
- Oblečení na zahradu dle aktuálního počasí.
- Náhradní oblečení dle potřeby(prádlo, punčocháče, ponožky)
- Každý týden čisté pyžamo.
- Kapesník.
- Děti, které si nepoznají svoje věci, budou mít vše řádně označené.
Užitečnéí tipy
Doporučení pro rodiče
- Pravidelně sledovat nástěnky.
- Vodit děti do MŠ zdravé.
- Oznámit výskyt infekčního onemocnění.
- Dodržovat provozní dobu MŠ./od 6,00 do 16 hodin/
- Dbát na přiměřené oblečení dle ročního období./kšiltovka v létě, rukavice, čepice v zimě./
- Dodržovat termín placení školného a stravného.
- MŠ neodpovídá za cenné věci, které si děti přinesou, ani za předměty a hračky, které si děti donesou z domova ke hraní.
Upozornění pro rodiče
- V případě, že rodiče vyzvedávají své dítě opakovaně po skončení provozní doby, jedná se o opakované porušování provozu mateřské školy a ředitelka mateřské školy může
- Ukončit docházku dítěte podle ust. § 35 ods.1 písmene B. Školského zákona.
Jsem zákonným zástupcem svého dítětea mám právo:
Práva zákonných zástupců
- Aby mé dítě bylo přednostně přijato v posledním roce před vstupem k povinné školní docházce do MŠ.
- Abych byl(a) informován(a) o průběhu a výsledcích vzdělávání svého dítěte.
- Abych si mohl(a) vyžádat osobní konzultaci s pedagogickým pracovníkem mateřské školy a mohl(a) s ní prodiskutovat problémy týkající se mého dítěte.
- Abych se mohl(a) domluvit na společném postupu při výchově a vzdělávání svého dítěte.
- Abych se mohl(a) podílet na tvorbě a úpravách programu MŠ a mohl(a) uplatnit své připomínky a návrhy.
- Abych se mohl(a) aktivně podílet na dění v MŠ, účastnit se různých programů.
- Abych mohl(a) před vstupem mého dítěte do MŠ využít individuální adaptační režim, připomínkovat postupy v tomto režimu.
- Abych mohl(a) podat oprávněnou stížnost a měl(a) možnost ji projednat s pedagogickými pracovníky v MŠ a ředitelkou školy.